streda 27. decembra 2017

Kto som, čo som, prečo som | Ema Liber

Drahí moji ľudkovia,
vitajte.
Volám sa Ema. Ema Liber, toť celá moja prezývka.
Na úvod by som sa vám rada predstavila - ale úprimne, neznášam predstavovanie.
Dnes som si, ale sľúbila, že to je moja povinnosť, priblížiť trochu svojej osoby tej vašej.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prečo som sa rozhodla blogovať?
Som človek, ktorý potrebuje všade pchať svoj názor. Vyjadriť sa k téme, aktuálnej i neaktuálnej a rozšíriť svoje i iných vedomosti. Jeden blog som už mala, nevydržal mi, po pár článkoch som s tým skoncovala. Možno to tak bude aj tu. A možno nie. dúfam, že nie
Hlavným tématom tohto blogu budú knihy (no nie jediným).
Knihy čítam, zbieram, skladujem (už nemám miesto!).
Ak sa pýtate - čo je tvoja obľúbená kniha? Séria? Autor?
Nič, nič a nikto. Nemám presne vyhradený žáner alebo spisovateľa.
Prečítam všetko - od detektívok, cez fantasy až po návod na používanie ovládača.
Nie som veru vyberavá.



Po druhé - zbožňuje filmy a seriály. Všetko, čo sa dá pozerať (a skritizovať).
Som veľký fanúšik Harry Pottera. Hrdá Potterhed-ka, radiaca sa do Hufflepuffu.
Aj keď Potermore ma zaradil do Chrabromilu, k čertu s nimi.
Ak ale neplačem práve do vankúša, kvôli zatúlanej sove s mojim prijímacím listom do Rokfortu (nestrácam nádej), tak bojujem po boku Odboju v Hviezdnych vojnách. Nech vás sila sprevádza.
A nakoniec mám dušu Marvelu. Veľakrát pri pozeraní niektorých z ich filmov zabudnem aj dýchať, no nie z toľkej akcie a napätia, ale z Lokiho.
No čo. Každý máme nejakého badass idola.



A na záver - niečo o tých seriáloch. Najlepšie bude, ak vám ich vymenujem. Pochopíte, že by sme tu boli na dlho, ak by som mala o každom niečo povedať.
A series of unfortunate events, Anne with an E, DuckTales, Fear TWD, Game of Thrones, Inhumans, Misfits, Riverdale, Stranger Things, The Exorcist, The Simpsons, The Walking Dead a Vikingovia. + mám ešte na zozname "Začať pozerať" aj Agentov SHIELDU, The Leftovers a The Night Manager.
A to je asi všetko. Asi.


Aaaand that´s all.
Dúfam, že ste si aspoň trochu vytvorili okienko vášho názoru. Aj keď je zrejmé, že si tento úvodny článok prečítajú tak dvaja nula ľudí, ale čo už.
Pekný deň - a vidíme sa nabudúce!

Ema Liber

1 komentár:

  1. Vítam ťa vo sfére knižných blogerov! Držím ti palce, aby s ti darilo, mala skvelých čitateľov a mnoho inšpirácií pre nové články♥ A najmä chuť do blogovania - začiatky sú vždy ťažké, najmä prvý polrok, no potom si na to zvykneš a už sa blogovania nepustíš (aj keď priznávam, ja sa tomu venujem už tri roky, ale i tak mám dni, kedy by som s tým úplne sekla, no zakaždým si to rozmyslím, lebo sa toho skrátka neviem vzdať).
    Milujem filmy, seriály aj knihy, no ja som naopak veľmi vyberavá...čo je môj veľký problém. No Stranger Things, ách, tak to je DOKONALOSŤ ^.^
    Rada som si prečítala tento úvodný článok a buď si istá, že som ho dočítala až do konca! :D Maj sa zatiaľ krásne...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentár a majte krásny deň!